close
昨天晚上放學回家,同卓希爸一起看近來很hit的「肥田」,睇到一個叫肥仔希的男子,咁我兩都係咁笑啦!
今天卓希爸諗完就話啦,卓希同「肥仔希」有幾分相似,我左望望,右望望,都唔係好覺,也許卓希仲細,點都唔似一個大人樣,但係我就唔想佢變肥仔,因為佢亞媽我肥咗咁多年,都知道係香港地,做一個肥人真的唔容易,尤其是會俾人笑(我都唔想,係家族遺傳,個個都咁大大隻的),同買衫會好麻煩。如果卓希第時個size好似卓希爸咁就好啦,d衫的size都叫做仲可以找到,再肥d就真的唔好啦!今日卓希返德福playgroup,我自己就覺得係依個playgroup無乜嘢學到,但係本著都俾佢返,最重要係唔好學個d週圍走的小朋友一樣,所以這三個星期六,我帶了他和芳ee去德福幼稚園後,我就利用這段時間去做新屋的事情。今天放底了他們後,我仲拿車去電腦洗車房到洗車,又要入油。跟著泊返架車返麗晶後,就返德福接佢哋,咁又走咗去煤氣公司到睇抽油煙機。返到playgroup時,剛剛好見到小朋友們在唱遊,但係卓希就唔想定定的坐著,跟據芳ee話,卓希想去週圍到玩玩具,咁我去到時,就同佢一齊玩,一齊唱歌,佢都可以定定地玩多十五分鐘,點知老師一唱完放學歌後,佢第一個沖去門口到話要走。

當我們收捨好東西預備走時,老師走過嚟問我是否卓希日日都好早起身,他這幾次都好像在扭眼訓咁。我就話因為佢日日都六點起身,所以返學嗰個時段係會攰d。其實我心裏有數,依隻豬仔係「蝦仁抄蛋」,專蝦芳ee,都唔使我出聲,一出咗門口後,芳ee就投訴卓希唔聽佢講,又坐唔定,到我來時好咗好多。所以話呢,依d就係你哋d大人平時俾乜嘢信息過小朋友到,一路以來都乜都得,咁佢一定唔聽話的,但係我就真的比較firm,如果佢唔開心之餘我都會氹下佢先,然後再guide住佢一定要達到的目標。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()