close

近來天氣乾燥,唔單只周圍都有山火,皮膚都好乾,雙手好似成日都有一層粉係到咁,心理成用要成日洗手,洗完手又係咁搽嘢!不過最麻煩莫過於我個衰鼻,成日都係咁流鼻水,等人以為我病,彈到鬼史咁開。今年仲衰,雙眼都敏感到好痕,成日要搓眼,但係搓眼所引申的問題就係會出好多眼紋。依個先係我的大敵,眼紋一出,就無法補救!

我又唔係嗰d闊太,可以去做乜乜治療,就算有錢都無時間啦!就算有錢有時間,都唔夠訓。我家豬仔日日倒塔咁早起身,何來有得訓?

所以依個鼻敏感都牽連很大,仲有呀,我可以一日用一盒150張的紙巾,但係又唔想食敏感藥,因為好會睇訓的,都無乜時間做嘢,仲訓?

放咗工,返學前同卓希爸去咗第七座到,約了師傅來傾整d電制係邊個位,原來我哋都幾需要電制,間間房最少都要用成三個或以上!點知依個師傅仲細心過我,佢已經寫好一個list,係我哋要決定形號的list,然後仲幫我哋找catalog,以前的陳師傅係唔會咁的,真的好好人,又有好好的預備!所以今次在選料方面無上次咁辛苦,但係佢有的選擇就少咗!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()