close
今天早上返工時,落街便見到幫我們裝修第七座的師傅,佢係到講緊電話,我諗住同佢點吓頭跟著就快快咁走,點知佢已經講完電話,然後就話明晚要找我們傾裝修的設定,連冷氣都要決定埋??咁快,佢哋只係開咗工一個星期,咁係好奇心的駒使下放工後就去新屋到睇睇。嘩!好快手呀,簡直工作效率高到不得了,連鋁窗都換埋,唔怪得知要我哋咁快有所決定啦,如果唔係佢無得繼續落去!
知唔知以下係乜嘢方呢?
舊廚房的位置,
新廚房及其儲物櫃!
放sofa的位置!
依個就係廁所,有一個大洞的!哈哈哈!
卓希的房!
特大的主人房!(依個係我最期待的)
 
 
返到屋企後,卓希仲未訓,佢又收埋自己係佢張床尾的一個小位置到,我就扮睇佢唔到咁週圍找佢,然後預備好相機,嚟個出奇不以的!閃!影咗一吓,然後就同佢講:你真係以為你亞媽我傻架?
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()