close
今早卓希六點三十分便醒了,飲完奶之後,就係咁i癡住卓希爸,要食佢的腸仔包的嗰條腸仔。點知卓希咳了兩聲,就將個條香腸嘔番出嚟,咁我趕住返工,又見成地都係嘔吐物,就等芳ee同佢清潔後,幫佢著上拖鞋,免得佢隻腳仔踏上去,咁就俾咗個錯覺佢啦!卓希以為有得去街,仲轉頭同卓希爸同芳ee拜拜,我話媽媽返工,bb唔出街住,佢就張大個口係咁咸,要跟我返工〈第一次〉。我出咗門口後,輪到卓希爸出門口,佢又係咁要出街,點知又無得去。
 
9:00am:11:00am:4:30pm:6:30pm:7:15pm,依d係乜?以下是答案
我返到心光後,都未到九點,芳ee就打電話嚟話卓希係咁指住個門口要出街,話佢哋不如去超市買餸,我話:好。由超市返到屋企後,芳ee話我知有d嘢未買到,但係超巿話晏d會有,咁我以為下午先會去,點知十一點芳ee又打嚟,就話卓希又指住門口,咁不如佢哋落去睇吓有貨未,我都話:好。下午四點半,芳ee又打嚟,話卓希一訓醒,就又指住對大門,要落街,我係電話到同卓希講唔落啦,等爸爸返嚟先啦,佢就立刻好似人哋黑白電影d橋段咁爬係張大人床到。咁我都要睇吓卓希爸幾點返屋企先,咪打給他,點知佢又去咗葵芳到攞維修的錶,咁就叫芳ee帶卓希落去行幾個字就返屋企!
我放工後,雖然今晚要返bu返學,但係可以先返屋企食飯,咁卓希爸就帶卓希落樓接我,回到家裏食完飯之後,卓希見到我拿著個file,又知我要出街,便要求又出街,我話媽媽要返學,唔係去玩,卓希爸都話:天黑啦,唔出去啦!但係依個仔都係咁,我又趕時間,咁就嗱嗱臨咁又帶佢落樓送我去停車場。不過又係的,成日都係對著間屋同芳ee,點都會悶的,咁佢哋又只係落樓下,算啦!但係亞仔今日破咗我出街次數的紀錄,佢今日出咗5次,勁!
 
今個學期返bu的時間真的好好,七點幾先上堂,咁我可以返屋企食少少飯同睇吓個仔,但係又會有時個人有引誘係已經返到屋企,唔係好想返學,好想走堂。但今個學期,全部都係我自己一個人,我d同學仔唔同我一班,所以就要落力返,務求要達到attendence。而且今晚個科要計數,好深,計到我頭都暈暈哋!
 
 
標準分數 (z-score)
計算公式如下: Z = X - X
                             S 
T 分數(T-score)
T =10z+50
 
如果可以快d讀完就好啦,我每次上堂時都會諗,嗯!返到屋企都整理好d notes,咁考試時open book就會容易d找,但係次次都無,今次咁多數要計,我又有咁的諗頭,但係對自己都係無乜信心,因為一到假期就要湊仔,同有時又要返工,就快係家長日,又有學生會洗禮,仲有就係大大鑊的聖誕節,年年到十二月,人人都會好開心咁期待,我就有d怕,因為有好鬼多嘢做的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()