close
我昨天晚上大昏迷,話說食完晚飯後,我們一家到樓下的公園玩燈籠,回家後仲要同卓希梳洗,然後奶奶,上得床嚟都已是九點半。卓希又要我哋兩個一齊陪佢,以我最後的記憶是看看鐘,十點鐘,卓希捉住我的手預備入睡,跟著我便睡得不醒人士。本來一心等卓希睡了後,便承接著之前一晚的功課,有朋友幫找到資料,不過我未認真的寫下來,但真的是睡魔急call,十一點半,卓希爸問我是否起身做功課,我表示想睡多一會兒,但他說已經十一點半了,那只好放自己一馬。由卓希出世到現在,我都未試過可以睡得多個六個小時(以前佢時常半夜哭醒),昨天晚上共睡了九小時(和卓希一起共同進退)。不過也許我本身有少少作病,所以點都好像唔係好夠訓。所以早上返完教會後,食完午飯便由卓希爸睇住卓希,我走去又大覺訓,個人好似散哂咁。到卓希訓時,我便做功課,時間啱啱好!
 
好啦!我今晚又要開工做工課,希望可以順利啦!如果今個星期做完依份,咁我又可以專心做另一份啦!
 
p.s.依兩日影咗好多卓希的短片,但都未有時間整理同upload,等有機會先!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()