close
攞命呀,卓希半夜半點半叫我起身沖奶,當初因為無載眼鏡(訓覺梗係唔載),以為係凌晨五點,便隨口應承佢話起身開奶,點知一望個鐘,三點半,想反悔都唔得,因為已經應承咗。但係我發現佢都唔係好肚餓,因為只飲了四安。之後我哋又出個招天黑要訓覺,不過今次唔係好work,卓希係咁要佢爸爸抱(好彩啫),咁我就訓返,卓希爸話都抱咗佢好耐先肯訓返。早上七點十五分就醒啦,仲係飲哂所有奶,我話今晚打c我都唔起身,明天仲要返工的。
卓希今早一起身就係咁扭,我哋估係佢唔夠訓,但佢又心野,要玩唔去訓,我九點便強迫他同我係房到一陣佢就訓著咗,又見佢的咳未好得哂,所以今天便不返教會,等下星期佢好d就一定返。
 
我開始同卓希著戒片褲,不過佢有時都唔係好合作咁去小便,成日掛住要玩個花灑,但係我的規則係要痾到小便才可以開水玩,所以佢一無,我就“的”走佢,唔使俾佢玩咁耐。
 
唔知係咪昨天晚上收拾書桌上咗癮,今日見到屋企的地方就忍唔住都係咁執,簡單來說,係執芳ee的“手尾”,佢就最鐘意有少少地方就亂咁放東西,我就一日到黑跟手尾跟到黑,火都嚟!
卓希爸有時話我對執屋太執著,但係我覺得無小朋友時,一兩次懶都可以,但係有咗小朋友後,仲更加要整齊,一個榜樣麻,但係我就唔知點解自己成日執手尾。試過我返完bu後回家,洗完澡後只想到廚房飲杯水,但係就見到所有日品都放哂出嚟,又係要一樣一樣咁放回原位,一樣咁攞命!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()