依兩日媽媽都要我著住一條所謂的介片褲,依d戒片褲媽媽話係之前同其他媽媽一齊訂的,買了好幾個月,依家要我用。媽媽要我係屋企時,就著住依d戒片褲,要痾尿尿就要話俾媽媽知。不過次次都係媽媽問我,都唔係我自己報料的。

裏面係一塊舒服過膠的布,媽媽話如果我懶尿的話,會有唔舒服的感覺,但係就唔會懶到一地都係!

嘻!依兩日我成功地無懶濕褲,成功秘決係乜?哈!就係我近來飲得少水,同埋媽媽話出街同訓覺都要穿回尿片,咁爸媽一放假我地都一日出街出到黑,咁我又邊有機會長時間著呀!(不過媽媽話我病完,身體弱,出去的範圍都只係九龍灣,婦人之見!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()