close
今早,真的好早,五點鐘卓希已經醒咗要飲奶。我簡直係想c,初初用水引他,希望他飲完會訓返,但係佢真的好肚餓,(昨天晚上訓訓吓咳,然後又嘔),所以都只好起身沖奶。
回到學校,今天給自己的目標是要做哂十五份的教學計劃,九份聖經科(好彩大多和以往的一樣),三份美勞科。到放工前的一刻還在努力中,好彩真的可以如期完成,做到我無氣無力。我仲可以有少少時間,upload到學校的intranet到,咁九月咪做少一樣嘢!好嘢!叻女!
晚上返柴灣和親戚食飯,cez、三嬏、金、德盛,然後仲有我哋一家,很開心見到家人,自籨祖父母去世後,真的好少會這樣食飯了。有時到大時大節,我會係咁問有無得食飯,其實食飯係其次,最重要的是家人多些見面。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()