close
昨天晚上臨睡前,唔知個nose攪乜鬼,係咁流nose 水,成雙眼都紅哂,被迫要食敏或葯,我好唔想食敏感葯,因為會令我大  迷,不過唔食個nose就會攪到我成晚無攪好訓。所以早上返工時,真的wing wing吓,仲要成日開會,攰上加攰。
 
今天真的係咁開會,一早聽同事預備的talk,其實那些成長課一早已是聖經課程,多年以前已有人研究同實行,不過現在在心光才有同事覺得重要,會後我便提出其實有很多topic是和聖經書的內容double的,給了同事一件頭痛的事情添!等開學後慢慢再解決吧!
 
回家見到卓希,他已退了燒,個人都好精神,不過仲有少少咳。希望快些好啦!
 
晚上卓希訓了後,我在電腦睇女王的教室,有時諗,我就真的唔會用咁in的方法對d學生,但係當佢教訓學生時所講的說話又好真。真的好好睇,我覺得最好睇就係嗰個無心向學的男仔。好!去睇第八集啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()