close
今日午饍時間,食完嘢,個人好攰,走咗去sofa到坐坐,點知咁就訓著咗。咁都唔奇,奇就奇在中間有兩個電話找我,我都接過來,然後去sofa到又訓過,真的好攰!跟著呢?突然扎醒咗,第一時間就諗:「打咗鐘未?」一睇錶,原來已經打咗鐘,仲遲咗成兩分鐘,嗱嗱林攞起書同筆盒就去課室到上堂,仲要扮到無嘢咁入課室。原來我真的好攰,咁都可以訓得著,人哋就話坐巴士時,因為巴士係咁搖晃,所以就容易訓啫,但係我只係坐係到都訓到!
 
今日最後一節就係上最無成功感的小一,仲係口問試,即是話要個四位同學背金句。今年他們的程度真的很差,我都要出多少少力嚟幫佢哋,以往到考試時間,係學生自己背哂d金句。例如:「第一課金句,起初神創造天地。創世記一章一節。」但係今年真的唔點,我只好出填充題俾佢哋。
老師:「起初神創造________。(創世記一章一節)」
學生:天地
咁就有分啦,係咪好容易呢?不過都係無成功感,事關得一個學生識哂,一個就識一半,一個就撞彩咁啱咗三個,最後一個就食蛋。唉!考到我都無乜心機,以前一班十幾個學生都可以一堂考得哂,今日只得小貓四隻,都考咗成一堂。真的無成功感可言,真的好難同佢哋做評估。聽故事,又係聽d唔聽d,背金句又只係得短暫記憶,好kick手呀!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()