close
今早送卓希豬返學時都覺得涼,只係涼,但係到咗下午,可以用“凍”嚟形容。不過都要感恩,就係開始凍時,我不用在課室監考。
 
之但係下午仲落雨,我心諗,點算呀?今晚仲要帶精兵團去香港公園outing,一定好凍啦。打給義工carmen,原來佢已經係金鐘M記訂咗位,仲有一個corner給我們的學生,只好就茖去嗰到聚會啦!
 
哈!天父真的好奇妙,係我哋預備出發之前就已經停咗雨,地面都無濕。咁就照原定計劃,先去香港公園走走,聚會先,然後才到海富中心的M記。雖然係香港公園時,都有毛毛雨,但係我哋都坐了一會兒,才起行到海富中心。
 
不過真的好凍,連我雙手好暖,有兩個人的溫度的人,都話凍,咁就可想言之係幾咁凍。有時見到d學生著到咁少衫,流著兩行鼻涕咁同我哋話“唔凍”!真的激死,仲要做到好似佢亞媽咁,管住佢哋幾時要著夠衫。有時我諗,如果心光唔係寄宿學校都幾好,起碼d家長唔會成日唔理d學生,連天氣凍都管唔到佢哋要著衫。有時我會有咁的疑問:以現時香港地的交通咁方便,係咪真的需要有寄宿呢?好多家長都就咁扔下d小朋友係心光,自己就自由自在咁週圍去(我時常係三樓聽到d家長約埋去邊到玩),咁做父母的責任何在呢?如果我個仔的學校有寄宿的話,我一定唔會捨得俾佢寄宿,以自己做父母的責任嚟教佢。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()