close
今晚返咗柴灣食團年飯,每年我都好鐘意食依餐飯,唔係因為有得食(我哋成十六個大人,d嘢都好似唔係好夠食)不過就好享受同親人一齊的感覺。
 
自從祖父母不在後,成個「周」家就好像四散了的波子一樣,每家人都只能維繫著兩三個成員。以往祖父母健在時,一到過年過節,大家就算有幾唔鐘意對方,都會上“滿華樓”到食飯。以前的大廚一定係大姑姐同大伯娘,兩個都係煮飯高手,後來就加入三伯娘。
 
祖父過身後,人際關係就已經開始散咗少少,連祖母過身後,都無人肯再攪食飯,一嚟怕面咗咗,二嚟條數又唔知點計。爸爸從瑞典回來後,他真的好重親情,成日有意無意都會返柴灣見下d家人,我都係學咗佢咁,一返柴灣覆診,就會落「香江」,見到幾多家人就見!所以無咗以前過年過節嗰種食飯做節的氣氛時,始終都係爸爸心裏一個難解的結。
 
兩三年前開始,我就係負責做book枱同約其他家人(即是「周」家的女公關),而爸爸就是負責埋單嗰個,那年幼時做節的氣氛又再重現在眼前。雖然已經不再是在「滿華樓」(仲無咗每次的潮州抄麵),但能和幾多家人有聯繫成為每次的動力,希望大家可以繼續吧!

 
今晚才知道原來我兩個堂家姐係BLOG中的長期讀者,不過都無留言,尤其是大家姐話:「每日都要“追”過先安樂。」我話:「咁無線咪要找我做編劇?」哈!哈!哈!BLOG係我發洩的地方,不過我都好多謝佢哋咁留意「楊氏」一家!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()