close
今日一早,我就同卓希及tun姐姐去咗油塘,為左就係去卓希契媽家拜年。話就係話拜年,但係其實想小朋友們一齊玩下,而且又可以給tun姐姐介紹另一個好的印印姐姐。卓希的契哥就好想同卓希玩,不過大家真的相差成三年幾,玩的方法同東西都唔同,所以到最後都係同契妹玩!
 
講起tun姐姐,真的被佢激c,俾我知佢開始唔老實,俾咗幾次幾會佢講真話,都唔講,所以今日下午我要同佢講清楚。上星期放假一早約咗奶奶的工人,問咗兩次又唔認,用walkman聽歌又唔認,要我叫佢拎俾我睇先得。仲有就係我唔知為乜,今早凌晨五點未夠就醒咗,跟著聽到tun姐姐六點十五分起身,點知就聽到電話聲。原來佢私下出咗部手提電話,我之前已經同佢講咗,如果佢出的話,就唔可以開工時用,同一定要話俾我知。點知佢兩樣都無做到,我下午問佢,早上好似聽到有電話聲,佢先笑笑口話自己出咗電話,我話:你唔話我知,佢話:遲d寄單嚟我都會知!唉!激c我啦!我立即好似教學生咁收咗佢的電話,話佢休息的時間(即是晚上)同佢放假的日子,我先會俾返佢,日頭佢開工的時間,我keep住佢!如果依家我嚴謹d,日後無好日子的一定係我,所以點都要做衰人咁話佢。仲有呀,我話鬼佢,用我哋的地址開電話咭都唔話我知,個地址係我哋的麻,點可以亂咁嚟?(←乜依家開電話sim咭,月費,唔使住址證明嗎?)
 
初初卓希爸都話我太嚴,不過晚上一俾返tun後,佢就不停咁send sms,又係到試電話,卓希爸先知我做得啱。咁如果依家唔整好d rules,第時我生完之後,只得tun同兩個小朋友係屋企,佢一日到黑掛住sms或講電話,點會照顧得好兩小子?都唔知佢出部電話嚟做乜?一日到黑都會係屋企,到時老二出咗世後,我唔會俾佢一個人帶著兩個落公園玩的啦,佢點睇得到?總之我就要睇緊d啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()