close
話說我依家日日早上返工之前都會收起姐姐的電話,以防佢係屋企煲電話粥。

今日我個仔返咗學之後,我就快要去上堂的時候,就上咗個ip cam到睇姐姐做嘢,也許佢唔知我個ip cam係收到音的,我聽到佢係到講緊電話。咁我就打返屋企,平時如果響咗五次之後無人接就會接到去fax機,但係響咗五次後仲響,我就好肯定佢係房到講電話。係cam到睇到佢講完,打返去問點解無人接,佢話佢肚痛,去咗洗手間到大大(我明明睇住佢),跟著我再問多佢兩次,係咪真的,佢話係!
唉!我都唔知點教佢,好煩呀!

我原先諗住今晚返屋企後,係屋企電話到抄返佢今日打過的電話號碼,然後問佢依個係邊嗰的電話。不過返到屋企,check到佢係用calling card嚟打長途電話。卓希爸話唔好話佢住,靜觀其變,但係我係一個直腸宜肚的人,點忍得住?之但係卓希爸又講得啱,個仔係佢手上,一日十幾個鐘,點算?

當我正在內心祈禱,問天父應怎樣做之事,便收到一位同事的來電,和她傾了差不多一小時,所有的話題都係關於我。我的顧慮,我的思想與擔憂(包括工作與家庭),當去到最後時,這位同事便以鼓勵的口吻叫我放擔去,咁我就真的同姐姐傾。

真的感謝神,如果唔係依位同事打給我,同我分享的話,也許我會聽卓希爸話靜觀其變。但原來我同姐姐傾的同時,係完全無丙佢的火藥味係到,初初只係解釋俾佢知點解我哋一定要收起佢的電話,怕佢係咁掛住講電話。然後就要佢回想一下,我哋一家人點樣對佢,佢都會覺得我哋對佢好。所以我便鼓勵佢,一家人就唔應該講大話。跟著佢就話我知,係佢哥哥叫佢出依部電話,又問我星期六可否外出幾小時,要寄多少少錢回印尼,因為佢爸爸病了。我就同佢話,咁咪好囉,你肯同我講,咁我知係的情況,唔使係咁瞎子摸大象咁亂咁猜。我係咁問佢仲有無嘢要同我講,佢點都話無,好!今次我唔拆穿佢,不過已經mark底哂d時間及她傾過的電話號碼,有機會時會用作證據!唉!真係煩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()