close
今日係我哋兩母子一齊停課的第一天,其實我一早就請咗假,因為今日要去母嬰健康院到覆診。

今日姑娘話我依兩個星期都無乜點重到,一磅都唔夠!唔係掛!我今個星期好好胃口,但係真的無乜點重到???由今個星期開始,要每個星期都要返去覆診啦!感覺上好似好快,不過都要慢慢的等,希望老二要出嚟的時候,卓希爸可以好快咁係我身邊啦!(我最怕係佢要上堂,我搵唔到佢咋!)

跟著我就帶卓希去咗大譚水塘,攞咗好多麵包,去餵魚!

睇下卓希好似好有姿勢,之但係原來都係唔夠高!哈哈哈







水塘都有好多魚!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()