close
由於我身體唔舒服,仲係好痛,所以做乜嘢都無乜心機,到想落實去做時,又有阻撓!

我就快俾個天整到我唔使出街啦,本來卓希豬昨天是要去學游水的,但由於有雷暴警告信號,同埋最重要係卓希豬係張床到look咗成個幾小時都未能入睡,為了罰他便決定唔去游水(不過咁我就無咗百幾忟→一堂),佢唔訓過覺先去的話,就只會得一個字“扭硬”!

今日我預備返教會時,又係有雷暴同落大雨,卓希爸今天講明佢有嘢做,唔返教會了。如果天晴的話,我一個人都可以帶到兩個小朋友,但係一落大雨,就麻煩!上車都可以係屋企樓下,但係返到青衣就要行一段露天的路先返到教會,我又點可以遮住兩個小朋友呢?所以依兩日只係喺屋企,連街巿我都無去,只係想休息、休息!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()