close
今日做咗好多嘢,除咗做學校嘢之後(開會),就係睇咗兩個唔同的醫生,一個係中環的婦科陳醫生,另一個係東區醫院的精神科醫生。

先講婦科啦,昨天返工前去了趙醫生處幫妹妹拿藥(口裏的真菌),趙醫生話唔單只妹妹要食藥,連我都要食藥,咁樣d菌先會死。但係趙醫生唔睇大人的,佢知道我未生妹妹之前有睇過陳醫生,就叫我睇陳醫生同攞藥。不過,去之前就一定要去買手信,因為係我預計之內係陳醫生一定唔會收我錢,唔係攪唔點的話我都唔會去搵佢,所以買定手信。(文華酒店蛋糕,不過加咗價!)醫生話我要口服兩星期藥(同妹妹一樣),加繼續搽健康院俾的藥膏,希望得啦!

而東區醫院,就係睇產後抑鬱,事緣我近來忟到不得了,工作好忙,tun姐姐又玩嘢,卓希有時又唔聽話,自己又週身痛,加上有真菌,真的煩上加煩,個人成日好似想喊又喊唔出,個心成日un住un住咁。醫生建議我一些處理自己情緒的方法,試下啦,兩星期後覆診!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()