close
今日卓希要去沙田mormor家,初初佢都唔想出門口,因為睇緊電視卞通片,不過我用mormor家隻狗來引他,便快快的著鞋。仲去了彩頤花園接梯ee,不過俾我哋見到爆地底水喉,唔係普通的爆,而係爆到成個石屎地面都裂哂同成塊地都欄哂,可想言之地底水的沖力係好大。
 
 
去到沙田,我哋先上道風山,去神學院探morfar同睇魚,卓希鐘意到不得了。依個morfar仲叫卓希落水石d魚游水,嚇到我係咁捉住個仔。跟著仲上咗morfar的辦法室,卓希係嗰到可以一嘗心願咁玩keyboard同係咁攪嘢。
 
 
之後就落番屋企到找mormor啦,卓希好似有點兒不習慣,不過佢真的好鐘意嗰兩隻狗,仲要學我咁餵佢哋食狗糧,仲唔怕添,真的有我的一半大膽。時間過得真快,又係時候我要起程返工,之前係道風山落山的時候,我已經預告咗給卓希知話媽媽要返工,佢係mormor到玩,問佢知唔知(即是收唔收到的意思),佢諗都唔使諗就同我講:「唔知!」我隔一陣又同佢講,今次佢話唔好。所以可想言之我預備開車走人時,佢係咁咸,令到我個心都痛哂!
 
 
我渣緊車返工的途中,打電話給芳ee,睇佢今日點樣,又話佢知卓希係師母到,不過佢話星期六做了手術後,到今天個傷口仲痛,咁我就同佢講唔好行去師母到啦,免得佢係半路暈到就大鑊。點知我返到工打電話入沙田家時,mormor話芳ee到咗,仲抱住卓希,隻豬仔就係咁訓咗。哎呀!唔可以抱的,芳ee仲有個傷口,點可以抱呢?依個就係我唔俾佢返工的原因,佢真的好錫卓希,但係都要顧吓自己的身體先得的。唉!我都無哂氣啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()