close
我真的未好返,今日又大把嘢做!最唔like就係所有早上的試後活動我都一d都無得益,就好像今天咁,班中二至中三外出,點解唔係去到12:35pm食飯時間呢?12:00noon就返到嚟,仲要我上埋中二的12:00noon至12:35個節。我真的覺得心光的試後活動好怪,出面那些學校都不用全校出動作試後活動,不過心光就乜鬼都話公平!唉!怪人有怪政策!


下午我都好忙,先先要一點去到旺角,約了小霖媽拿訂了已久的褲仔,跟著一點半要去到深水步開會,開到三點半後就飛車返坪石棧接卓希,因為要帶佢返東區醫院打水荳針。約打針時,我請姑娘幫我約到最最後一個,因為怕趕唔切,姑娘都好好,平時最後一個係四點,今天佢俾我四點半,因為我真的要開埋個會先得,所以都好趕咁先去到,時間啱啱好四點半!打針時佢只係咸了五鈔都無就收聲,因為姑娘好快手哋俾咗一粒瑞士糖佢,返到埋位時,我仲要騙他望向另一個方向先可以咬少少出嚟給他,其餘的都入哂我的肚裏!返得屋企都成六點啦,攰c我!所以話真的得閒c唔得閒病!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()