close
昨天請了一天假,今天返工後,真的好似7-11咁直落。先先嚟監考(都好,我帶咗notebook,計埋d分),然後就係美勞科會,再嚟聖經科會。跟著就係食飯,唔好以為食飯可以休息,有兩個攪攪震的學生入咗嚟我辦公室,係到談天說地(我都差d無力理佢哋,最後我有我閉目養神,佢哋有佢哋講,我聽)。跟著就要監考(都係用notebook嚟寫早上的會議記錄,同做其他的文件處理),接著就係開學生輔導組會議,開到四時半。跟著一返到辦公室就要找學生預備明天崇拜的詩歌,又要打電話給講員問經文。嘩!好多嘢要跟進,到夠鐘要去禮堂晚禱時,我真的開始無力啦,奈何今晚又要返學!真的有點兒:我自己攞嚟!
 
在返bu的途中,得知卓希爸在澳洲的姨媽病重,醫生也叫家人有心理準備。我哋大家都知嫲嫲好想去,睇吓佢依個哎呀姐妹,不過就係因為近農曆年假,機票貴之餘都無哂位。所以大家正在想辦法,希望兩老能見見面。也許在今個週未,嫲嫲他們會過來我們家,利用現在先進的科技,網上面談,來讓兩老見見面。我們隨時ready的,不過都要等澳洲表哥他們找到一部有web camnotebook,仲要就係醫院可以有得無線上網,咁先可以完兩老的心願。唉!原來要盡孝心都唔容易,有錢都無機票與時間。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()