依幾日我無咗影,並唔係又病過,只係一到晚上就趕功課。因為日頭要湊住兩個小朋友都幾忙,一家六口係間屋到都好嘈,起碼我唔能專心做功課。而且當卓希返咗學的時間,我可以處理工作的事務,因為那段時間d同事係心光,我打返去搖控都容易找人。

唉!講起我份功課,我已努力咗兩晚,第一晚做到凌晨兩點,第二晚做到凌晨一時半。已把前測及練習全分析了,做了一個有五張A4紙的表,現只差後測的資料未有。跟著就可以直頭寫在論文內,跟進埋參考文獻就大工告成。不過,最重要係要過我那個麻煩的講師,她真的和我溝通唔嚟,用了三節的時間,原來她一直誤會咗我的意思,所以成日話我做錯咗,又俾得好底分過我。*x* 每次見佢真的好大壓力,仲有兩個月時間見佢,點頂得順呢?

好!我要繼續開工做功課啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()