close
搬咗成個星期,由於依個超麻煩的pccw,令到我係屋企仲未有得上網住,就日日晚上草草的打了些日記在word裏,然後第二天返到工作後才upload到pixnet。晚晚我都係到諗,咁我的blogpet咪又無得食今日的日記囉?卓希爸話我玩上腦,唏!玩吓啫!
 
 
今日返工返十二點,早上係屋企,執下亂到不得了的卓希房(現正是我的書房),卓希爸返咗工,卓希當然第二個目標就係癡我啦。我係到同佢玩時,真的發覺佢對答如流。也許我之前太過忙了,回家後卓希又要早早的上床,全沒有時間和他多些溝通。
 
 
今天我發現卓希真的識好多嘢,我話:「你架車車的車軚呢?」佢識得答:「無咗!」執執下玩具時,又記得一架M記的車車係以前十八座的鄰居,佢就會話:「俾姐姐!」(即是要俾番姐姐)。跟著我要預告自己返工,便話佢知媽媽一陣要返工,你乖乖係屋企聽芳ee話,知唔知?佢立刻話:唔知!(吹漲!)
 
 
昨天晚上卓希爸話隻豬仔認得哂邊枝牙刷係屬於邊個時,我都話其實我哋要教卓希多些東西。例如數數目,但係我自己真的無乜時間係屋企。希望農曆年假期可以大家多些相處時,再教他多些啦!如果唔係第時要找幼稚園時,要interview就無人收,因為唔識對答麻!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()