卓希昨晚係咁咳,仲嘔痰嘔咗三次,攪到凌晨四點先停落嚟,我今日好頭暈,同埋........我都想嘔!

放工返屋企後,就要跟卓希的功課,逢星期二同星期五就一定有功課的。今日的功課超難,係要小朋友用剪刀沿黑色線剪一條條(咁都唔難),然後 用剪下來的一條條做一個立體的物件。本來我諗住好似工作紙的提示咁做一把掃把,點知我個仔話:「整一架“車”“車”。」吓?用一條條紙條整“車”,簡直眼都凸。

IMG_2559-tile.jpg 

後來訓覺前的傾計,卓希話:「媽媽,下次整大遊輪!李老師話可以整乜嘢都得,大船都得架!」我心諗,好彩整到車啫,如果唔係今次一定欠交功課。

依兩日我部電話sort sort地,打到出去,但係我聽唔到對方講,對方又聽唔到我講嘢。唉!點解我d手機成日都係一年多就壞的?上次又係咁,所以就睇吓d電話,諗緊iphone好唔好,但係我唔鐘意用「3」,我有d同事話係心光收得唔係咁好,不過d function就好吸引。不過我都唔係好鐘意佢係內置sim card,唔可以換第二間的sim card落去,鎖死一定要用「3」,衰到c!

第二部可以諗得過的係nokia的5800,不過我覺得厚咗少少,而且我成日放係褲袋到,好似有少少唔方便。不過最吸引係可以玩到好多嘢,尤其是佢可以用手寫板,唔使好似依家咁用筆畫輸入法,有時都唔識去搵d字!

睇吓點先啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()