close

今日又係得我一個人湊住卓希,因為卓希爸要返工,所以全日都係我一個人照顧隻b仔。話說佢要戒奶咀,不過要佢無咗奶咀後自己訓(日頭)就真係難咗少少,但係為咗鼓勵佢,我哋決定買佢鐘意的工程車lego給他。

晚上去飲之前,我哋就去咗吉之島,諗住咁大間公司,就一定有我哋係上網所見到的bob the builder lego,點知係無,而卓希爸又衰多口咁話咗俾卓希知話我哋會買玩具,所以就粗粗地買咗一set四架九巴給他嚟頂住。

晚上去咗九龍灣展貿到飲,jason and eppie,聽就聽咗成年幾兩年話佢哋要結婚。今晚終於係佢哋的大喜日子,卓希都算係咁,成晚都玩個四架九巴,到最後都係頂唔順,十一點走人。點都叫做到過麻!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()