close
依個突然停課,真的令到好多人亂哂陣腳。卓希好鐘意返學,日日都問住明天是不是要返學,所以為免佢同tun姐姐係屋企到困獸鬥,我今日帶哂佢哋兩個返工。
 
由於昨天卓希爸買了一份新的thomas火車給卓希,所以佢今日帶埋,一返到心光,就係到自己玩玩具。咁仲好,佢有佢玩,我有我做嘢!大約九時多,我就安排佢去職員休息室到睇聖經卡通片,睇了兩集(差不多共一小時),然後就去地下的心光幼兒中心到借單車玩。嘩!佢哋共借了三款唔同的車給卓希玩,開心到佢不得了。玩完大肌的活動之後,就輪到靜的活動了,帶他們上四樓圖書館,教卓希要好似係學校咁,睇完一本書就放返,跟著睇第二本書。咁樣睇睇下,佢都睇咗多過大半小時才回三樓找我。最後就同佢去咗契媽負責的展能課室到玩不同的玩具,最慘就係我打極電話都找不到契媽,如果唔係,就可以拿到銷係櫃裏面嗰d好玩的玩具。不過卓希係咁玩吓、玩吓,又玩咗成四十五分鐘,又係時候去食午飯。
 
我哋約咗光龍,judy同家駒,去香港仔食飯,好耐無咁樣一齊食飯啦!返到心光,我就迫卓希係辦公室張sofa到訓係到,佢初初都話唔肯訓,又話唔眼訓,我一於唔理,唔眼訓都係係到休息下。唔知係咪我開咗冷氣的抽濕呢,空氣舒服地唔使十分鐘,佢已經訓咗!一訓就係一個半小時,到佢醒時,又差不多係我放工的時候!
 
所以我都好enjoy帶佢返工,依家又有tun睇住佢,我仲借埋學校的對講機,睇吓佢哋去咗邊,要收拾玩具時又唔使自己行去叫佢哋,一按對講機就得,超方便!總之,卓希有佢自己玩,我就有我係咁做嘢,仲有少少文件要處理,星期三整埋之後,就可以安心放假啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()