close

昨晚mormor同morfar嚟食飯,佢哋都應同我的諗法,依個星期豬流感爆得咁利害,為咗保護d小朋友,唔返一個星期住。原來爸媽的教會,諗過連主日學都取消,但係取消咗的話,就有好多家長唔返的啦,因為d小朋友坐唔定的!

我隻天殘腳好痛,近來因為飲緊中藥,清理我的感冒底,順道清吓隻腳d瘀血。不過真係好核突,肉酸到我自己都唔想睇,成隻腳都黑哂!(如果怕,以下就唔好睇啦!)

六月十日時,我隻腳d瘀血已經去到腳趾!

page10_6.jpg 

但唔知係咪六月十二日,開緊校務會議時,我係咁打圈(無嘢做麻),d瘀血就走咗多d出嚟,由星期六開始,隻腳黑哂!依張係今日所影的!

page14_6.jpg 

我唔理人哋點話我請得假多啦!明天一於打電話返東區醫院的骨科,同潘醫生約時間,咁落去,我怕會好似譚永倫咁要抽d瘀血出嚟!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()