close
前兩日,我晚晚要返學的時候,卓希爸居然剪咗卓希後面有個“轉”的尾,令到成個卓希都“leung”哂。我依個做亞媽的,只好等有時機就帶個仔去剪型佢。

所以今日我就有機會啦,要返晏,所以早上有少少的時間。而髮型店的叔叔好好人,我哋無book到,都俾我哋剪(仲唔收錢!哈!)

卓希由細細個已經係依間髮型屋到出出入入的,由初初一定要我手抱住,然後攬住,再後來的陪住,到今日的自己座,我完全放手,仲可以大模斯樣地和卓希揮手講:「媽媽返工啦,剪完就同姐姐返屋企沖涼!」(跟著我就真的走咗!)叔叔初初都以為我誇大個仔的能力,但係後來佢見到我同卓希的對話及卓希定定哋座好時,佢都好驚訝一個兩歲的人仔可以座得咁定,我係咪應該好自豪呢?



arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()