今日又去咗東區醫院啦!依家豬流感爆發得咁緊要,我真係好唔想去醫院,如果唔係為咗瘀過墨豉的腳的話,真係唔鬼去!今日的booking,係judy幫我做的,所以打尖咁排第一個睇潘醫生,第一個呀,咁大個女都未試過!(係咪好鄉下妹呢?)

感謝天父,最近專科門診部只得四個錶位,只剩一個。咁我唔使泊停車場,又唔使經過急症室,又唔使經過主座大門口!天父必保守!

醫生話我d皮膚對中藥敏感,所以黑到咁!(但係中醫師話依d係瘀血吸咗出嚟!各自講一套)本來醫生係想幫我抽瘀血,但係腫咗嗰到週圍紅咗,即是發炎,要我食一個星期的抗生素。下星期四再去覆診!仲要著住一隻壓力襪,好熱呀!

我已經upload哂所有報告,只差中三班,等埋佢哋今個星期交功課,就可以計埋d分,大功告成!跟著我的大計,就係執櫃,所有的櫃都執一執!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()