今日早上老公要返工,唉!依家逢星期六佢都要返工,帶小朋友去興趣班的責任就落到我一個人身上,好攰呀!

我自己又一早要去睇醫生,因為近來經期好有問題,都係睇吓好D,趁妺妹的興趣班還未開始,就約TUN姐姐飲茶,都都係想見妹妹啫!

page.jpg 

跟著老公終於嚟接埸,舉家陪卓希去畫班,今次係到沙田文化博物館,看面譜,然後親手造!

page2.jpg 

page3.jpg 

page4.jpg 

page5.jpg 

完哂所有興趣班,都已經係五點啦!去M記醫肚之餘,MORFAR同MORMOR又嚟JOIN我哋,跟著就去咗沙田屋企。我居然攰到睇睇吓新閒,係沙化到托住個頭就咁訓著,唉!做週未媽媽真係唔容易,攰到我無哂力!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()