close

由星期五開始,PCCW條線好慢,唔知係咪地震震到其中一條海底線,所以日日上FB都好慢,我只好用IPHONE的3G上FB!

今日改良咗昨晚整的咖啡包,今次我加入咗朱古力。嘩!一整完,成屋都香哂,依個妹妹仲要食一塊個邊邊,食完仲話要食多塊,咁我明天咪無早餐囉!

197463_10150122941366904_591771903_6279785_7585829_n.jpg 

我依家都會晚上整好先,放係到等佢COOL DOWN,因為覺得早上整好時,係好食,不過好難切,所以都希望晚上可以整到!如果無時間,就先會整一個係麵團的,然後SET一個預定時間做早上的早餐,無法啦,屋企人多,連嫲嫲都欣賞我的麵包,咁只好辛苦少少都無乜問題。其實依家有麵包機都已經唔算辛苦,用手搓的話仲要等就真係悶!

我今晚教咗工人姐姐明天黃昏時SET機整麵團,希望佢成功啦,因為咁樣我可以慳好多時間,返到屋企整唔同味的麵包都得!YEAH!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()