close

係幾個星期前,卓希及芍婷已經練定母親節要獻的詩歌,今日一早十點就要返到教會,我真係唔想起身,想懶吓麻!

佢哋係二樓最後練習的情況:

page.jpg 

小朋友們獻詩時,我已影咗高清短片,不過檔案太大,UPLOAD唔到係自己個BLOG到,只可以UPLOAD到係FACEBOOK到!

然後,橫點有相機係手,就係咁影崇拜時的SNAP SHOT,唔知牧師話唔話我呢?

page2.jpg 

兒童崇拜的情況:

page3.jpg 

崇拜完咗之後,我就影一路以嚟都好想影的聖壇,不過今日D花有少少唔襯!

page4.jpg 

然後,老公有好重要的嘢,要返一返沙田學校到找找,找完之後,就提議去西貢一轉,都好,一家人出外走走。平時以前卓希未出世時,我哋成日去的意大利餐廳轉咗老細,D食物麻麻地,我諗以後都唔會再去啦!

page5.jpg 

係回程的車到,我乜都影一餐,唔使我楂車,係咁影相,學吓用快門,都幾好玩!

page6.jpg 

page7.jpg 

一早返教會時,係麗晶停車場門口見到有黨人士係到派花,我同妹妹就快快咁走去攡車,點知卓希同老公就走咗攡咗枝花番嚟。吓!原來卓希係學校學咗好多嘢,話唔可以破壞植物,真係笑C我!不過我唔會因為依個公黨派花而投佢票的,依家D議員真係亂七八槽,有D唔值得去投佢哋!

page8.jpg 

跟著到晚上,就係去嫲嫲到食飯,個蛋糕係我訂的,今次真係好好味,連嫲嫲都肯食!然後其他的就係兩個小朋友送給我的禮物,好得意的,妹妹個份就梗係工人姐姐幫手的啦!

page9.jpg

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()