close
我今日已經無頭暈啦,多謝各位關心!

一放工就忙到我不得了,本來約好咗agent今晚九點佢哋會帶新姐姐嚟,如果係咁的話,我可以先先返bu,上一節的課,然後才走人。點知點知,我放咗工後,返到bu,泊好車後,卓希爸打嚟話個agent黃先生打電話嚟話會七點幾就帶姐姐嚟!eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!攪亂哂我的planning,仲要快快腳咁走上去課室,還書給個同學仔,然後請個同學仔幫我做一樣非法嘢:就係簽到!(咁個同學仔都好好,一口答應!)

咁我就快快返屋企,係咁等呀!等!等呀!等!依個黃生都未帶到個新姐姐嚟,連卓希都訓咗的時候(九時三十分),都未到!早知係咁,我就返學得一節就一節啦!d嘢我都唔識的!

好啦!九時四十分,終於到啦!好彩之前問咗蝦蛟媽我應該點做,佢提醒我話要先先俾佢去洗澡(因為唔知佢日頭去咗乜嘢的地方),之後我哋留咗飯佢食,仲俾佢打電話返屋企(不過打嚟打去都唔通咁解!)

等佢攪好自己後,我就出動之前已寫好的九十條家規!(喂!楊太,你自己都唔守咁多家規啦!)仲要佢答埋名先放佢去訓覺,我都覺得自已算係咁,對佢好有笑容!不過佢給我的印象係真的好cool,我會慢慢係依幾日起佢底的,暫時知佢家有八個兄弟姐妹,佢排第三!(佢明我講乜我已經覺得好好啦,日後要找奶奶個工人嚟做translate先!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()