close

由四月開始,卓希轉咗一個NET TEACHER,係屋企教佢同澄澄英文,今次係專注學PHONICS。其實早係澄澄媽媽找到依個老師前,我已經幫卓希係外面的PHONICS CENTRE報名排隊上堂,只係學的人好多,時間就嚟就去都就唔到!

今次好囉,澄澄媽媽勁到找到JO JO 姐姐嚟教,之前佢找到MR NATHAN的時候我都覺得好,起碼等小朋友唔使怕聽英文先,點知嗰個MR NATHAN一日都黑都話自己好BUSY,好多次都無嚟到,咁剛好有依個JO JO姐姐,又係我一直以來都想要的,咁就學啦!

上兩個星期,我同澄澄媽都有少許擔心JO JO姐姐教得太快,因為由一開始學單字母的發音後,就學雙音發音,點知第二次上雙音時已經要學好多個配搭。卓希一路以嚟練習的時候都唔認真,我又無時間同佢練,只係每晚臨訓前就同佢練一練,唔想俾壓力佢,怕咗英文。點知係我心裏打定輸數時,個次的英文默生字又幾好,咁就由得佢有依個進度啦!

兩個星期前已經係學三個英文字母的發音,即已經係語彙,有好多個晚上我都無時間理佢,念住今次真係唔得啦,點知今日出嚟的成績居然咁好,全部啱哂!所以話,真係唔好睇少PHONICS的力量,仲有一樣係今次默書的好多語彙都唔係我同佢練個D,好多都係無練過,係佢自己聽住JO JO姐姐讀出嚟然後默的,真係叻仔!

page2.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()