close
今早卓希已經五點二十分叫我哋起身,我訓咗係廳到,訓到卓希爬係我個身到,然後又想拉我時我才有知覺,跟著我便彈起身,因為唔想個仔咁近我會傳染佢,當時卓希爸都訓咗係張床到。卓希拉我係想要飲奶,唉!到底卓希幾時先會早上訓晏d呢?我好期待呀!
 
話說今天學校水運會,我食了葯,個人真的成日都想睡,我是負責司令台的,多年來都是負責講比實況(好似亞叔林x義咁講波一樣)。都唔知點解年年都係嗰個“上了年記”的同事同我拍住上,真的好唔想同佢拍擋,成日都揾人笨,自己又唔做,然後又老點人做。今年我有好好的理由唔做啦,就由佢講賽況(由9:00am2:30pm),我就負責叫同學招集同頒獎禮時的司儀。初初個“上了年記”的同事一開始講時,唔知係咪唔慣要做嘢,講唔夠兩句就話唔惦,只得佢一把聲唔得,要找多個女同事來配合一吓。當時我係聽到的,但我突然扮傻,當自己乜都聽唔到,繼續睇比賽。唔知佢係咪覺得無癮呢,就係咁自己一個人講下去。我心諗,你都老點得人多啦,今次就由我老點你啦!
 
不過當學生比賽時,d葯力發作,嘩!眼訓到我不得了,坐係泳池邊都可以就咁訓到,仲訓咗好多次添,我已經叫自己唔好訓,但係都唔得。咁就唯有上三樓拿水飲,同去洗手間。
 
今晚又要返bu返學,我又係由一開始訓覺訓到break,眼見自己咁樣都唔係辦法,就同講師講我唔舒服走先。以前我以為這個講師唔係好認得d學生,佢之前仲成日叫人唔好break時走咗去,又話自己有份名單係到,知道邊個走咗。我一直都唔信,不過今晚大開眼界,因為break時佢叫得出嗰d時常走咗人的同學(佢哋仲係喺油嫲地天主教小學教添)來教訓她們(因為我坐得好前,所以聽得好清楚)。其實之前我都有走過,不過有時又覺雖然佢唔係好識講課,但係都要俾d面佢,唔好做到咁絕。嗰三個女仔我真的個個星期都見到佢哋走人,又真的幾過份。
 
我今晚還會訓廳,希望明晚可以訓番房,不過都要睇自己的情況而定。到目前為止,這個醫生俾的葯都可以止到痛,但係好像一早起身時,d葯力過後就真的痛到不得了。
 
 主啊,你世世代代作我們的居所。
 諸山未曾生出,地與世界你未曾造成,從亙古到永遠,你是神。
(詩篇九十篇一至二節)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()