close
今日返開心荳芽組,對卓希及我嚟講,都係一個新的突破,因為杜老師話,要所有小朋友的家長都係走廊到等。等小朋友自己同老師做手工,我就覺得好好,其實之前個次我都已經行開咗(去咗南山村買生果),TUNT姐姐就係走廊到坐standby。我自己前兩次就覺得,咁多家長係課室到傾計,小朋友係唔會專心的,所以自己便乘勢走開。

今日可好囉,個個小朋友都好自立地跟著兩位老師做手工(係預備茶點的小食),卓希都無找過我或tunt 姐姐,做完後,仲識得聽老師的指示去排隊。其實卓希個人真的好鬼衰,有自己熟悉的人係身邊的時候係唔會聽老師的指示,但係我哋走開哂後,佢就會好聽話的。

好囉,好囉,終於去到學“分離”依個stage啦!好快好快我就會好自由,因為失咗自由好耐啦!

今次手工:PIZZA包
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()