今日心光學校旅行,為咗可以幫麥太同班中三班熟少少,就同佢一齊帶中三班。跟我個兩個都係平時俾我罵到七彩的,所以初初都好怕我,後來見到我出咗嚟玩得咁開心,佢哋都放鬆咗好多!不過其實我好頭痛,早上食咗一粒散利痛,但係都痛,也許因為每月親戚剛來探我,所以成個人都麻麻哋咁!

晚上返到屋企後,收到禮賢小學的來信,得知卓希入到禮小,本應是應該高興的,但因為有些事情發生,我裏面正在忟忟地及生氣,所以高興程度不如我所料!但係我真的以個仔引以為榮,佢其實都幾叻仔。依家我訓練到佢要自己做哂功課,練埋PHONICS,我回家後只是對和改錯,聽佢練PHONICS的要點,然後就靠佢自己啦!這兩次的PHONICS默書都係錯得一個起兩個止,當然老師JO JO都提得唔少,但係佢係自己練都可以得依個成績的時候,我真的很開心!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()