close

今日真係忙到嘔,先先係平日都要做的上課,然後就係一年一度的買禮物,我今年算係叻,全部一百份禮物都係一式一樣,個個都一定話係好,因為好輕便的東西!

然後,就要趕返屋企,同小朋友去東水涌,去睇清明上河圖,雖然係好多人,但係我哋睇得好開心,而且我又一路講解俾卓希聽,佢都好鐘意,但係我雙手就無哂力!因為初初係抱卓希,後來抱婷婷,兩個都係咁要睇個隻跑出嚟的豬,真係好好笑!

IMG_0120[1].JPG 

(臨走前IPHONE留影)

返到屋企,除咗快快攪兩個小朋友訓覺之後,就係要整陪新的空氣清新機,終於都買咗及送到嚟,希望對我哋一家的氣管有效啦!

嘩!一開部清新機,個燈就去咗大紅色,久久都未轉,即是空氣污濁!今次真係要多謝教會的一個弟兄,佢用咗自己的QOUTA幫我訂的,比起外面便宜好多!

page.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()