close

今天雖然是星期五,但沒停的工作,做到令我喘不過氣來!幸好,今天返晏,送了婷婷妹妹返學後,我便開始返工的路程,在地鐵內打給卓希一個同學的媽媽閒聊,原來她在太子,我便在太子下車。請她陪我去幫心光買假花(聖壇用),我從未試過買得咁開心,太好了,可以在三月前做咗依樣嘢,因為如果唔係佢陪我去買的話,我一定早早就走返心光工作!

今天晚上約了一班好朋友,大家好開心,我特別開心,因為成家人一齊去同佢哋食飯,難得連老公都肯去!成餐飯,都係好開心,笑都笑爆肚,如果唔係兩個小朋友眼訓的話,我都唔會捨得走住!朋友,多謝你們!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()