早上一大清早,就被阿仔吵醒,原因只有一個,就係去佐敦谷到放車!唉!

學完普通話後,十一點便出發!(係啦!十一點先出發,晨早就叫我哋起身,同佢做功課,食早餐,仲話要睇電視,我哋仲忙過返工!)

今日天氣有太凍,而佐敦谷話明係谷,風就自然大好多!唔使一小時我哋已經走人!

然後,無乜嘢做的機會下,我提議去一去元朗大棠自然教育徑。如果去咗一次後,星期五我同義工去的時候就會識路,同容易D,二嚟就當係家庭活動。但係我哋一家迷失咗係元朗,想去大棠郊野公園,點知IPHONE的GPS點咗我哋去屯門,然後去咗掃管忽,跟著上咗無乜人的山!係地圖到睇,佢係無帶錯,因為真的係連著,不過實際係架車未必爬到過個山,所以後來都係調頭原路走人!

其實係地圖到睇,個GPS真係無錯的,不過................唉!攰到我呀,仲要俾隔離個個串我無做到功課!有做定功課的時候又無讚我,今次我都有做,但係網上無去依個地方的資料,問親人,人人都講唔到我知,真係好難做,返到屋企,成肚氣,走咗上床到靜思!當中我都有打電話問人,但係一嚟我楂緊車,二嚟一去到D我唔識的地方時,迷失係會令我好忟,無心機,返屋企!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()