close

今日雖然係星期日,但係無得返教會,因為我要返工!(傷心ING)

兩年一度的義工日,要做做做,不過真係好亂,某人CO ORDINATE得唔好,又唔聽別人的意見,所以一如我所料,悶!

好彩我有兩個開心果係身邊,阿仔同阿女都話要跟我返工,目的就梗係去四樓玩,同埋有大地方去放車!佢哋有佢哋玩,我有我做嘢,茶點先會合!

放工後,我雙腳攰到斷咗,卓希話要跟老公去嫲嫲到食飯,我就車佢哋去,然後自己一個人返屋企!洗白白,執下屋企的嘢,煮麵食,到我可以坐下來時,佢哋又返屋企啦!

雙腳好似唔係屬於我咁,攰到無哂力,只係用意志力嚟叫佢行咋!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()