close

預備中種:
1. 用象印既dough打好麵糰,用保鮮膜包好放入雪柜,放大約17個鐘。

中種包:
1. 把中種取出,排氣,碌偏,用麵粉刀切開一塊塊,大約大過一個廣東麻雀既平面小小;
2. 跟次序倒入主麵糰材料(除了牛油),次序係水、粉、糖、鹽、奶粉

、酵母;
3. 用象印既dough打主麵糰,見差不多搞均,加入牛油,然後就一塊塊咁加入中種,我就分咗3批放;
4. 打粉糰其間,久不久檢查一下個麵糰會唔會唔夠粉or唔夠水,如果有就進行適當既補救;
5. 打好粉糰後,有得象印繼續進入發酵程序,但象印既第一次發酵程序要45分鐘,對於做中種來講這個時間似乎太長,所以其間用要手指"督"下個粉糰來測試下幾時發酵好,一般這個step時間要20分鐘。
如果一"督"就即刻還原,咁即係未發好,咁就等多陣再試;
如果一"督"個洞,唔會即刻還原,咁即係巳經ok;
如果一"督"成個粉糰好似涉咗度氣咁,咁既係發過龍;
﹝而我就係因為在這個step發酵過龍﹞
6. 發酵好後,就取出粉糰,排氣,用麵粉刀平均分開幾個麵糰,搓圓,一個個放好後,用保鮮膜蓋好等鬆弛,時間大約20分鐘;
7. 排氣,開始做型、加餡料,再等佢鬆弛,打算即刻食既,我放咗20分鐘,之後入焗;打算翌日才焗的,我就在這個時候用保鮮膜包好,放入雪柜;在等鬆弛期間就用180度預熱焗爐;
8. 入焗前掃上蛋汁,我加咗少少芝麻上面,180度焗30分鐘,但要注意,個個焗既焗溫都有唔同,所以自己要看著辦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()