今天的目的地係巿中心,其實都無乜嘢要買,只係想行行走走,搭下單軌列車。後來我在想,其實我哋都幾衰,事緣係之前一晚我係咁搵一個巿中心的地標,要SET入去車的GPS到才可找到巿中心,點知都差1.5KM就到時,卓希係咁講話好急,要去洗手間,我突然一個左轉,就轉咗入去類似吉島十蚊店的地方,係個到去洗手間。然後用借番嚟的IPHONE睇睇自己當時的位置,發現國際通就係我哋的後面,咁咪可以就咁泊車係到,一陣返轉頭拿?佢週圍都係寫日文,跟本唔明白。一於決定放底架車,去行巿中心成兩個幾小時。但係一路行時,發現好多要俾錢的停車場,係咪我哋太衰呢?唔理三七二十一啦,玩完先算!好彩無事,我哋後來仲係十蚊店的超巿到SHOP咗一陣!

IMG_3983.JPG  

 

IMG_3984.JPG

IMG_3988.JPG

IMG_3985.JPG  

IMG_3995.JPG    

IMG_3997.JPG  

IMG_3998.JPG

IMG_3999.JPG

IMG_4002.JPG

IMG_4007.JPG

IMG_4015.JPG

IMG_4016.JPG

IMG_4017.JPG              

  然後,就去最近美軍機地的看台到,睇戰機!係車裏,我哋時常見到兩架兩架的戰機,點知到咗療望台後,等咗好耐先有兩架,不過真的已經好開心啦!

IMG_4019.JPG

IMG_4027.JPG

IMG_4041.JPG      

睇完戰機,卓希就係咁催我去美國村,不過真係無嘢好睇同買,只係係一間專賣美國衫的地方找到少許東西給他們,兩個小朋友都要試身,我就係試身室到同佢哋影相,超攪笑呀!

IMG_4048.JPG

IMG_4058.JPG

IMG_4065.JPG      

順道係個到的吉島食埋飯,才回遠遠的酒店。

晚上我一個人落咗樓下做FACIAL,真係好舒服呀!

又係時候要執嘢返香港啦!

IMG_4070.JPG  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()