真係頂唔順,我都只係身為一個美勞科老師,為何會變咗做designer?明年心光115週年,居然唔係俾錢出面去設計,而係要我哋老師做。

下午係心光已經開始做,但做嚟做去都覺得好leung,完全無靈感,都係要返到屋企,用自己部電腦先好少少,記著,係好少少咋!

我設計咗兩個logo,同老公話,我的設計leung到爆,如果真係咁都用的話,真係有運行,以後做FREE LANCE,唔使返工。一個LOGO的版權都可以夠我哋半年的開資掛!老公話,如果得你一個有交呢?我諗唔會掛,新美勞科科長應該有義氣都整個掛,我今日見過佢的design!

我的設計,以簡約為主!(全部版權係我的)

LOGO1(1).jpg  

 

LOGO2.jpg  

已send咗給兩個老細,所以如有類同,都應該知我係原創人掛!

眼都盲,要訓!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()