老公由上星期四開始,帶咗班學生去西安,我日日照顧兩個小朋友,好似軍訓咁,聽話到不得了!哈!有多D咁的日子幾好,軍訓下都會乖番D!

依個假期,我係咁煲劇,都係BK的媽媽好介紹,成78集的劇集,一個週未煲哂!

c2fb08424037472a804951a8aea611ee

真係好好睇,令我有好多反思,其實依家工作,咪又係好似後宮咁,個個都爭寵,個個都出哂法寶為要特出自己,但係爭到之後又點?咪又係無朋友,無自己,點解唔安安靜靜咁做好自己呢?依兩年我真係好深的體驗,為何人永遠都是別人的琪子?所以我時常提醒自己,無論工作與做人都要謙虛!

香港未有得做,我都係上大陸網到睇,搵咗好耐先搵到依個網係最方便(大陸好多網都有咸濕嘢,成日都彈出嚟,有小朋友係屋企,真係要搵個正經的網先好睇!)

「後宮甄嬛傳」,咁多個角色,我最鐘意媚姐姐(即惠貴妃),好有性格,似我呀!   

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()