close
今日主要係屋企,下午出咗去飲茶,慶祝芳EE生日。(佢唔知的,我哋去到酒樓先話佢知!)

跟著成日就係屋企啦,我同卓希一齊訓晏覺,唔知係咪昨天晚上我同卓希一齊訓新房,訓得唔好呢?今日下午係咁大昏迷,卓希起咗身,我知道,但係無力起身,只好由卓希爸照顧佢。個頭成日都痛,由昨天晚上已經係咁痛,今日都未停過,24小時內已食了兩次散利痛!好痛呀!

然後到我哋想出街時,嫲嫲又話帶堂家姐嚟我哋到。跟著依個懶鬼卓希爸就唔想再出去,只肯落樓食晚飯!所以我成日都無乜攪作,只係喺屋企到執下個STORE ROOM同廚房D柜。都唔知芳EE點做嘢的?成個廚房D柜,一有少少空間,都係咁求其就放嘢入去,氣到我飛起!點可以咁架!所以今天我都有意無意咁係佢面前到執。佢成日係我想執嘢時,就出手做,我一定唔會俾佢做,如果佢真的咁醒目的話,我返工的日子,卓希訓覺的時間,佢就有大把時間做啦,便乜我要做的時候佢又出手。寧願我自己辛苦,都要整好屋企放嘢的SYSTEM,等日後新姐姐嚟的時候,有好的開始!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()