close
係咪搬錯屋?今天氣熱咗d,嘩!晚上真的好多蚊。昨天晚上臨訓前,我係咁用香薰驅蚊(我的強項),卓希爸無表示,而且之前一晚又唔係咬佢,咁我就無幫到佢。點知昨晚我同卓希都無事,卓希爸就c火啦,雙腳成十幾粒“蚊爛”,痕到佢成晚話起身係咁搽白花油,我哋倆個就無事。
 
去到凌晨五時,唔知係咪天氣熱呢?卓希又起咗身,又話要去爸爸到,咁我哋三個又一齊一張床啦!今次隻衰蚊連我都咬,短短十五分鐘,已經咬咗四啖,今晚一定要將全屋都薰一薰香薰先!卓希爸話唔知係咪因為舊機場的地盤多雜草,所以就多蚊,但係我話我哋住咁高又點會呢?真係奇怪!(唔記得影卓希爸隻腳添!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()