close
卓希爸話想買個藍芽的免手提俾我,由去年話買到今年。有50%都係因為我無積極咁去找自己想要的型號,而且係我的車到仲有有線的handsfree。但近來那單耳的有線handsfree又壞了(我因要楂車,所以通常都係只用單耳,方便扭駄!)

之前幾日已經睇緊d型號,其實我心水係nokia,不過係德福到找幾間店舖都無(我哋之前係喺鑽石山嗰到見到的!)咁就要我想的二號心水啦,就係jaba的250v。


雖然話就話係卓希爸送給我,不過我儲咗好多年的現金積分可以用得著,所以只係加多百幾忟就可以有啦!多謝卓希爸!(佢好少會主動話買嘢俾我的!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()