close
卓希出世個年係明珠台到有super nanny的片,由於卓希近來真的扭很多,所以我好想找回這片去睇,教自己點樣對付依隻豬仔希。

今日我去了HMV,不過佢哋都無!唔通真的要上網訂佢哋的vcd?我又唔想咁誇張!

係片中我記得佢有一招係naughty mat,今日卓希係到扭計時,我就係用依招。有一張椅係我書桌的身邊,佢今日一早一晚扭咗兩次,每次佢大喊的時候,都要佢坐係張椅到,直至佢收聲先有得傾。這兩次的效果都幾好,佢最終都識得收聲。第一次所用的時間就長d,不過去到第二次時,佢都唔使十分鐘就停哂。而且今晚我返咗學後,佢都係有少少嘢就係咁扭佢爸爸,卓希爸就提佢再扭就要去naughty chair到時,佢都收收哋聲(係卓希爸話收到,我自己未見到)唉!我依個仔的脾氣認真大啊!

所以其實放假係好想同佢影多些短片,回味同笑下,不過真的無乜嘢好影,因為我要專注係教導佢的身上,希望未來幾天的紅日假期得啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()