去年七月已訂機票之旅終於來臨,兩家人一起出發!

雖然係早上九點幾機,但因暑假又係CHEAP機,所以要一早去到機場,我的第一次去T2到CHECK IN !

CHECK IN完就浩浩蕩蕩咁去T1到食早餐,原來就算係T2到CHECK IN都係要去T1到上機的!

食完早餐就係咁HEA到上機,落機時我以為自己去咗荒島,乜AIR ASIA個自家機場咁殘舊,個心大打折扣!

好彩係香港時已訂咗LOCAL TOUR,同埋佢哋會車我哋去機場,所以一D都唔使擔心!

到咗後,有一個小馮的來接我們,成駕車只得我們兩家人,超舒服!先車我哋去換錢,俾埋LOCAL TOUR的尾數,然後就返我哋要住兩晚的酒店HOTEL 63了!

IMG_0370.JPG  

IMG_0371.JPG  

IMG_0372.JPG  

IMG_0373.JPG  

IMG_0375.JPG  

IMG_0376.JPG  

IMG_0377.JPG  

睇落個酒店房好「正」,但住落就真係問題多多了!

第一、廳洗手間地面漏水,有人嚟整,都都整唔到!

第二、我哋個冷氣由第一日已經投訴話有問題,到第二日晚先通知我真係出咗問題,要我哋轉房,都就快走,仲要我轉房?NO WAY

第三、廳個電視要叫佢哋幾次先SET到有得睇,真係煩C人!

第四、張氏一家那間房直頭佢哋入唔到房,個鎖有問題,要轉間細房,真慘!

我哋房對住係沙巴旅遊局,但係三日內我哋都未入過去!

IMG_0378.JPG  

好肚餓,要去搵食,張家帶咗我哋去味雅到食海南雞飯,我自己覺得一D都唔好!

IMG_0379.JPG  

IMG_0380.JPG  

然後就WALK去超巿,去咗依幾日的行程入D貨,返酒店,小朋友玩下!

太熱了,晚上去咗小巴黎到食飯,我完全無預期過沙巴會咁鬼熱的!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()