close
今日真的是開會日,早上八點半已經要開自己的科會,然後十點半開夏令營的儉討會,跟著我又請青年團團職食pizza,佢地的食量驚人,好彩我只係訂得兩個大pizza,如果唔係真的會食窮我!兩點鐘又開始開校務會議,連續兩成兩個多小時(其實去到最後有三part都唔需要咁長時間,因為係一個無效率的人負責,都無人聽,人人都係到傾計)。四時多便可以回家了,本來是想獨自去德福買麵包,但細想卓希成日都無出過去,便回家,著芳ee餵卓希食粥(今天無乜胃口食粥)。跟著我便帶卓希去德福,meet咗卓希爸後便一家行一會兒,然後買麵包便回家去。
卓希今日成日都比較扭計,今晚唔使十分鐘便訓咗,我話係因為係屋企的,活動的範圍細,而且去咗四日宿營,個人都攰啦,大人都攰,細路又點會唔攰呢?
我呀!仲有一樣唔開心的事情,話說卓希爸帶學生去大陸時,我拿了平時帶去大陸的萬能插蘇給他,因為大陸是有插制係平腳(平行)或平腳(八字),咁我找了很長的時間,才給我找到這個兩用的萬能插蘇。點知,點知,卓希爸借給一個學生,咁個學生係走時放在行李箱裏,話遲些才還給卓希爸。但今天卓希爸回樓補課時,那學生告訴他唔見了。唉!個萬能插蘇係好平好平的東西,但我真的用了很長的時間來找一個兩用的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()